Nyomtatás
Kategória: GINOP 6.2.3.-17-2017-00020

Tagintézményeinkben az online oktatás szervezése a technikai lehetőségek (eszközök, internet-kapcsolat) felmérésével kezdődött. A diákok elég szélsőségesen reagáltak a kialakult helyzetre: féltek az ismeretlentől, az elszigetelődéstől, a személyes találkozás hiányától, ugyanakkor örültek is, hogy a saját tempójukban tanulhatnak, nincsenek konfliktushelyzetek. A többség felismerte és élt a helyzet adta előnyökkel.

A tanulócsoportot vezető pedagógusok teendői három fő feladat köré csoportosultak:

Pedagógusaink a támogatási lehetőségek széles palettáját alkalmazták az online oktatás idején:

Nem utolsó sorban a tanulócsoportokat és az őket segítő pedagógusokat segítette az önszerveződésen alapuló tanári csoport, ahol a tanulócsoportokkal kapcsolatos tapasztalatokat, nehézségeket egyeztették, ötleteket adva ezzel egymásnak.